Stichting Ariana financieel jaarverslag 2015

In de nieuwsbrief van mei 2016 is er een uitgebreid verslag gepubliceerd over het beloop van Stichting Ariana in 2015.  Belangrijkste onderwerpen die in de nieuwsbrief aanbod kwamen waren: de Afghanistanreis, de voortgang van de leerlingen, selectie nieuwe scholieren en studenten en de bestuurswisseling van 2015-2016. Middels dit verslag willen wij u op de hoogte brengen van het financiële jaar van Stichting Ariana.

finance_tree_growth_45EA7BC7B6870

Tenslotte willen wij u danken voor uw interesse, uw steun maar met name voor uw vertrouwen in wat educatie voor meisjes in Afghanistan kan betekenen. Van jongs af aan krijgen wij mee hoe belangrijk het volgen van onderwijs is. Helaas is dit in een land als Afghanistan waar kinderen tijdens oorlogen geboren en getogen worden anders. Stichting Ariana richt zich middels een studietoelage op het verwezenlijken van educatie met name gericht op de ondergeschikte rol van meisjes. Wij geloven dat educatie hoop biedt op onafhankelijkheid. Wij geloven dat educatie in een samenleving waar meisjes decennia onderdrukt worden op den duur vrijheid zal bieden. Vrijheid, een term die voor veel meisjes in Afghanistan een illusie lijkt te zijn. Samen met uw giften lijkt Stichting Ariana verandering te brengen en deze illusie toch werkelijkheid te maken.

Klik hier voor de volledige Financieel jaarverslag van 2015.